09.07.2009

News

Michael Jackson nu ma atins niciodata.

Cuprins de remuscari dupa moartea megastarului, Jordan Chandler, cel care l-a acuzat in 1993 pe Michael Jackson de pedofilie, marturiseste ca totul a fost doar o inscenare.

"Nu am intentionat niciodata sa-l distrug pe Michael, dar tatal meu m-a pus sa spun numai minciuni. Acum nu mai pot sa ii spun lui Michael cat regret raul pe care i l-am facut şi nici nu mai pot spera ca el sa ma ierte", ar fi declarat Jordan Chandler.

In 1993, Jordan Chandler, in varsta de 13 ani, a spus politiei si psihiatrilor ca Michael Jackson l-a obligat sa intretina relatii sexuale cu el si le-a dat acestora o descriere detaliata a partilor intime ale cantaretului.

Cazul a fost solutionat in afara Curtii de Justitie, iar Jackson a platit familiei lui Chandler 22 de milioane de dolari. Cu toate ca scandalul s-a soluţionat, Michael Jackson, daramat emotional si fizic, a inceput sa ia antidepresive. Declaratiile de acum ale tanarului dau sens unei inregistrari descoperite pe vremea procesului. Atunci, Evan Chandler, tatal lui Jordan spunea: "Daca mergem mai departe cu asta, vom castiga "in stil mare". Nu am cum sa pierd. O sa obtin tot ce vreau si el va fi distrus pentru totdeauna!"

Jordan ar fi declarat ca tatal sau l-a pus sa spuna ca Jackson l-a atins in zonele intime, l-a sarutat si a intretinut chiar si relatii sexuale cu el. "Acum, pentru prima data, nu mai suport sa mint. Michael Jackson nu mi-a facut nimic, totul a fost o minciuna a tatalui meu care vroia sa scape de saracie", a declarat Jordan, insa mult prea tarziu pentru a-i oferi liniste cantaretului pentru toate traumele suferite din cauza acuzatiilor nedrepte.

Niciun comentariu: