28.02.2009

Auto

Mobilitate urbana cu nuanta sport
Kia No 3 iese din multime prin proportiile puternice, liniile dinamice, un interior modern si sofisticat si un spatiu interior generos, flexibil pentru utilizator. Masina combina fericit toate atuurile unui MPV versatil cu mobilitatea clasei urbane compacte. Kia No 3 exceleaza in special prin designul aparte, caracterizat de claritate si sportivitate, dublate de un aer tineresc. Caracterul dinamic al masinii este accentuat de gama de elemente de design care aduc la un nou nivel trendurile in materie.
Prezentand un concept car de un asemenea calibru, Kia Motors Corporation face un pas inainte in procesul de tranzitie catre un producator de talie mondiala orientat catre design. Kia No 3 a fost creat special pentru piata europeana de designerul sef Gregory Guillaume la Centrul European de Design Kia din Frankfurt, sub supravegherea desigenrului sef Peter Schreyer. Conceptul reliefeaza noul limbaj al designului Kia atat in tratarea suprafetelor si curgerea liniilor, cat si in conceperea partii din fata, elemente care sunt desemnate sa apara pe toate modelele viitoare ale Kia.
Designul modelului Kia No 3 este unul tineresc si proaspat, progresiv si totodata consistent. Proportiile puternice si liniile dinamice ofera masinii un izbitor look sportiv care-l diferentiaza de celelalte compacte. Ampatamentul lung si inaltimea generoasa ofera toate reperele si calitatile tipice unui MPV. Confortul extra si spatiul sunt asigurate de ergonomia aproape perfecta si pozitia de condus mai inalta carora li se adauga folosirea inteligenta a spatiului. Scaunele din spate sunt reglabile independent, atat prin culisare, cat si prin pliere. Kia No 3 se prezinta ca un trend-setter pentru o noua generatie de compacte, indeplinind cu convingere cererile unui vehicul modern si expunandu-si cu mandrie stilul propriu. Masina nu se evidentiaza doar printr-o gama larga de idei si detalii, ci si prin conceptul consistent, holistic al designului, cu adevarat armonios in fiecare aspect. Kia No 3 combina spiritul puternic si valoarea practica intr-un mod inovativ si inedit. Este un concept car absolut perfect in prezentarea cu consistenta atat a imaginii Kia, cat si a noii filosofii de desing care se va rasfrange si asupra celorlate modele din gama.



Cel mai puterni off-roader din lume debuteaza la Genev: BRABUS GV12 S biturbo


Modelul exclusivist in cinci usi este propulsat de un motor BRABUS SV12 S. Ca de altfel toate modelele speciale de la BRABUS – companie recunoscuta drept producator de autovehicule de catre Agentia Germana de Inregistrare a Autovehiculelor – BRABUS G V12 S Biturbo este dotat cu un pachet de lux foarte complex. Ultra performantul 4x4 incepe de la 379.000 Euro. Motorul BRABUS SV12 S se bazeaza pe motorul V12 Biturbo de la cea mai recenta versiune a lui Mercedes S 600. Inainte de a fi montat pe G-Class, cilindreea motorului cu trei valve este crescuta de la 5,5 litri la 6,3 litri, folosindu-se un arbore cotit cu o cursa a pistonului mai lunga, cilindri cu un diametru mai mare si un alezaj crescut. In plus,chiulasele sunt modificate si prevazute cu axe cu came speciale.
Perifericele motorului au fost upgradate cu turbine mai mari, un sistem de racire optimizat si un sistem de evacuare de inalta performanta, din inox, prevazut cu catalizatori metalici speciali. Evacuarea a fost special conceputa pentru G-Class, avand terminatii duble cromate, plasate in fata rotilor posterioare, pe stanga si dreapta. Noua programare a electronicii motorului asigura conlucrarea impecabila a tuturor componentelor. Rezultatele? Un motor extrem de silentios si putere maxima, respectand totodata cele mai stricte limite impuse de normele EURO IV in privinta emisiilor. Motorul lui G-Class produce 700 cp / 515 kW la 5.100 rpm. Cuplul maxim al motorului cu 12 cilindri este de 1.320 Nm la 2.100 rpm. Montat pe masina, momentul maxim este limitat electronic la 1.100 Nm.
BRABUS G V12 S Biturbo ofera performante aproape inimaginabile in privinta vitezei, pentru un autovehicul off-road. Cu o cutie de viteze automata in cinci trepte si transmisie integrala permanenta, SUV-ul exclusivist se catapulteaza la 100 km/h in numai 4,3 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 240 km/h. Fara limita impusa, modelul high-tech G-Class ar putea atinge 260 km/h. Performantele superioare necesita folosirea jantelor speciale BRABUS Monoblock. Prin evazarea aripilor, s-a creat un spatiu generos pentru jantele Monoblock din aliaj, cu diametrul de la 20 la 22 inci si anvelopele de mare performanta Pirelli sau YOKOHAMA. Jantele Monoblock VI din aliaj, cu sase spite duble, avand dimensiunea 10,5Jx21 sunt prevazute cu anvelope cu dimensiuni 295/40 R 21, atat pe fata, cat si pe spate. BRABUS ofera o gama variata de jante cu latimea de 10 inci, in versiuni Monoblock VI, E, G, Q si S, cu diametrul de 22 inci. Pentru o manevrabilitate sporita si un confort excelent la rulare, BRABUS echipeaza modelul G V12 S Biturbo cu o suspensie speciala. Pentru o siguranta desavarsita, BRABUS ofera in standard sistemul propriu de franare de inalta performanta. Exteriorul lui BRABUS G V12 S Biturbo se distinge prin componentele sale sportive, dar elegante, care ii cresc capacitatile aerodinamice. Grila fata cu LED-uri integrate, aflate sub faruri, confera autovehiculului 4x4 un aspect uimitor. Spatele este si el personalizat cu spoilerul BRABUS.

Interiorul lui BRABUS G V12 S Biturbo este unul exclusivist: un volan sport ergonomic, un vitezometru cu o scala de 280 km/h, pragurile usilor cu logo BRABUS iluminat, interior complet din piele BRABUS Mastik. La cererea clientului, BRABUS transforma SUV-ul intr-un birou functional pe roti sau poate integra sistemul multimedia de ultima ora cu DVD Changer, TV tuner, consola de jocuri si monitoare LCD de 8 inci aflate in spatele tetierelor scaunelor din fata. Sunetul in compartimentul din spate este reprodus prin casti cu infrarosu.

Niciun comentariu: