27.02.2009

Showbiz - Monden

Naomi a fost batuta si tunsa in plina strada! (Video)
Socant: azi-noapte, Naomi a fost batuta si tunsa in plina strada de 4 barbati necunoscuti. Imediat dupa incident, travestitul s-a prezentat la OTV, unde a intrat in direct pentru a-si povesti patania. Totul s-a intamplat pe bulevardul Decebal din Capitala, chiar sub privirile trecatorilor, care nu au intervenit sa o ajute pe Naomi...

"Unul ma tinea, altul ma batea, iar un al treilea imi facea poze. Nu stiu unde mai era si al patrulea. Eram atat de speriat, incat nu mai vedeam in jurul meu", povesteste terifiata Naomi.

Travestitul a adaugat: "Am gresit ca mi-am dar numarul de telefon la tv. M-a sunat un tip si mi-a spus ca vrea sa ne intalnim. L-am crezut. Il asteptam in bar, m-a sunat si mi-a zis sa ies in fata, ca a ajuns cu cativa prieteni. Am iesit si... m-au luat la bataie. Cred ca facea parte dintr-o grupare neonazista".

Naomi plange si isi povesteste patania in direct la OTV, alaturi de Nikita

Niciun comentariu: