09.01.2009

Monica Columbeanu, cu ochii in lacrimi de ziua ei!

Monica Columbeanu a implinit ieri 22 de ani, ocazie cu care a primit de la fetita sa Irina o felicitare care a emotionat-o atât de puternic, incât a inceput sa plânga. Vedeta a primit numeroase cadouri, printre care o noua geanta Hermes, cosmetice, flori, dar si un model celebru de telefon mobil, Vertu Ferrari.
Monica nu a marcat aniversarea sa intr-un mod special, considerand ca este o zi ca toate celelalte. „Ziua mea de nastere nu este o zi speciala. Trece la fel de repede ca si celelalte, fiind o zi absolut obisnuita. Oricum, anul acesta, cu atat mai mult nu pot sarbatori, pentru ca suntem in doliu. Ar fi o lipsa de respect, mai ales ca eu mi-am iubit foarte mult soacra”, a spus Monica.
Vedeta a primit numeroase cadouri de la cei dragi, insa cel mai tare a fost impresionata de o scrisoare pe care a primit-o de la fetita sa Irina.
A primit si o geanta de 10.000 de euro
Unul dintre motivele principale pentru care Monica spune ca ziua sa de nastere este una ca oricare alta este si faptul ca Irinel ii da intotdeauna cadoul mai devreme cu cateva saptamani. „Irinel m-a rasfatat foarte mult anul acesta. In urma cu doua saptamani mi-a facut cadou telefonul Vertu Ferrari si nu credeam ca o sa mai primesc si altceva. El nu are rabdare sa-mi dea cadoul de ziua mea si in fiecare an il primesc mai devreme. Vine cu cateva saptamani inainte chiar si imi da un cadou, spunand ca este pentru ziua mea. Asa este el, mai nerabdator din fire. Anul acesta insa m-a surprins cu inca un cadou, o geanta Hermes absolut superba. Anul acesta Monica a fost rasfatata si de mama sa, care i-a daruit mai multe cosmetice. „Mama mi-a cumparat foarte multe cosmetice Yves Saint Laurent, care mie imi plac foarte mult”, a incheiat Monica.
Nu o serbeaza nici pe Irina
Mama miliardarului Irinel Columbeanu, Georgeta Columbeanu, s-a stins din viata in luna decembrie a anului trecut, astfel ca toata familia este in doliu. Nici macar micuta Irina nu va fi serbata la implinirea celor doi anisori, din respect pentru aceasta. „De ziua Irinei vom fi cu totii la Cluj, unde voi prezenta «Balul Operei». Atat Irinel, cat si Irina vor fi in public, astfel ca nu va avea loc nici o petrecere. Ea va fi acolo o mica printesa privindu-si mama pe scena. Bineinteles cand ne vom intoarce acasa ii voi pregati un tort asa cum ii place ei si va primi si cadouri. Insa anul acesta nu poate fi vorba de o petrecere.

Un comentariu:

Bobo DJ spunea...

saraca ce cadouri naspa a primit